Thursday, April 14, 2011

makbul

Assalammualaikum...

Kejap je dah hari jumaat kan?huhuhu...mesti korang rasa cepat tua kan?hahaha.Malam tadi tuan aku tido awal...aku biasa la,bile dah takder orang kat rumah ni, baru lah aku leh gerak-gerak.Yelah,karang terkejut pulak tengok ada teddy bear yang comel nie tengah tengok tv.Hehehehe.

So aku bosan,aku on tv ..aku layan tv2 ada drama siri baru.Menusuk jugak la hati kome nie..Best jugak.Tajuk dia Makbul (sebuah cerita tentang doa). Well i guess this is a good series bagi mereka yang jarang berdoa .Dalam cerita ni yang aku ingat la kan...Kartina Aziz selalu bagi tarbiah kat hubby dia, soh banyak-banyak berdoa sambil bersedekah. Tapi hubby dia mesti kata membebel dah dia nie....tak pun,bila dah susah baru nak berdoa.Muahahahah...dasyat tol.Huhuhu.Okla...kita amik pengajaran okey.Jangan la sibuk dok download CSI Las Vegas sampai season 6 ke...tak pun dok layan cite American Idol je.
Jom kita layan cite nie setiap khamis 9mlm.Kejap je...nak cuci jiwa korang yang kotor tu bagi terbukak sikit.
Layaaannnn..........zazzzzz.hehehehe.


5 comments:

  1. aku suka teddy bear mcm ko...ade hati dan perasaan...hehehehe

    ReplyDelete
  2. Adahhh..

    hahaha..kadang2 aku pun kejam jugak tau.hehehe

    ReplyDelete
  3. Macam bagus je drama ni.... aku try layan minggu depan..


    Segan lak teddy bear yang mngingatkan manusia.. ;D

    ReplyDelete
  4. isk2 lama pla ta tgk tv~

    ReplyDelete
  5. YOUSOF....terharu tak?hahahah


    maCy..... lama ekkk..kesian ko ek..tapi tak penting pun tengok tv nie..heheh

    ReplyDelete