Tuesday, February 22, 2011

I pray for her always....


She has been fooled twice ....Be patience my dear (cik a.m.y ku sayang..)..May Allah bless you always...

p/s : aku pun tak tau di tunjuk apa...dia tunjuk UFO kot....huhuhu.Gambar di curi dari pendrive kingston dia.heheheh

8 comments:

  1. Edy..biasa ahhh..Minah ni jiwa dia mudah terusik..klau orang layan dia baik sangat..dia mudah cair..Bile dia dah percaya kat orang tuh,memang dia percaya habisan la..Tapi orang tuh dah ada orang lain..tu pun baru tau.ada paham ka?huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. alalalala...kesian kat dier...biase la tu jiwa pompuan..memang mudah terusik sikit...

    xpe2..adah ade menemani...cakap kat tuan tedi ye..:)

    ReplyDelete
  3. adah...ok..nanti aku bisik kat dia malam yang ko leh teman dia.Tapi dia kenal ko ke?hahahah..thanks advise tuh.

    ReplyDelete
  4. mesti la kenal adah yg comel nih...:)

    ReplyDelete
  5. Moge semuanya baik² je.. semua tu lumrah hidup kita yang bergelar khalifah kat bumi ni.. ;)

    ReplyDelete
  6. oo yeke siannye tuan teddy tu kan, x baik la org tu kn main2 kn dia kejam la org tu kan teddy

    ReplyDelete
  7. Adah...kenal ek.Baguss

    YOUsof... InsyAllah..Amin.. ;)

    Jank...Ehhh ada pun hang.Igt dah jadi artis dah..sonyap jo..heheheh.Tula kan..kesan dia...dan kejam orang tuh kan.Aku pun kesian tgk tuan aku tuh..huhuhu..Umuq pun dah lanjut.huhuhu

    ReplyDelete