Sunday, February 20, 2011

beruang gi melancong?

Salam  semua....

Pesanan beruang kepada semua sempena Maulidur Rasul ni walaupun dah lewat.." Jadikan lah diri itu sebaik yang mungkin  untuk menjadi sehebat Rasulullah..."

Okaylah...kali ini gua tak nak cakap banyak.Tapi cuti raya cina ari tuh cik a.m.y aku tuh cuti 4 hari, jadi di pergi bercuti ke cameron. Ha...cik daya...jumpa aku di cameron na...heheheh.Bila aku dapat tau dia nak gi sana, malam sebelum dia nak bergerak ke sana tuh macam biasa aaa.....aku melompat ke dalam hand bag dia yang berat macam batu tuh....
Nampak kan kedudukan aku tuh?Aku sanggup berlemas dan berhimpit semata mata aku nak pergi cameron..huuuu 



Jadi hari pertama di sana...pagi dalam pukul 10 pagi, aku follow dia (cik a.m.y)  pergi jalan-jalan...Kami ke ladang teh . Tiba di sana kami breakfast dulu...





..memang nyaman dan sangat menyegarkan suasananya...

Kemudian kami jalan jalan di ladang teh kat situ.Pergghhh nyaman giler udara kat sana...Tak macam KL,tak macam ampang yang penuh asap yang leh buat cik a.m.y aku tuh mengamuk hari hari.Betul tak Edy??Huhuhuhuh.




Malah aku leh "shoot" gambar lagi power dari kau Edy...hehehhe..Jangan marah..Nyaman tak korang tengok ladang teh ni?Kagum dan kaget aku tau.huhuhuh.



Tetiba kat dalam ladang teh tuh ada sungai...Aku pun tak perasan dari mana air tuh mengalir...lupa nak cek.Tapi memang besttt.



Ini bukti aku ke ladang teh...takut takut korang ingat aku super impose gambar...tolong sikit aaa....Smart tak sunglass aku?heheheh


Adeh...tak sempat senyum dah snap gambar..leceh tol.



Haaa....ini baru cun ,kiut kan....hehehe



Lepas penat daki ladang teh...Kami singgah kedai cactus.Best best.hehehe

Sempat lagi posing maut...wehhh punggung aku terkena duri masa tuh..adehhhh.


Lepas tuh pergi pula taman bunga...memang best.Harum je taman tuhhh..I LIKE.



Antara bunga-bunga yang ada....






Belah kiri ini bunga rose...kaler pink!Huhuhuh macam I la...hehehhe. Yang belah kanan ni aku tak tahu buah apa.Korang tau???



Ini lagi la aku tak tau buah apa...


Jadi kawan kawan...ini lah percutian pertama ku sebagai seekor teddy bear.Best giler gi sana...cuti cuti Malaysia kan..Rasa nak pergi lagi la nanti.Ada sapa mau ikuttt??????








5 comments:

  1. ahak... ko tersangkut kat pokok plak ye...
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. haha...tak pasal2 aku kene..siot..huhu...

    mana ole2 tuk aku?hehe

    ReplyDelete
  3. Abang jonni.... haah..berdarah aku..huhuh

    Edy... jgn marah ekkk..Hehehe.Ole2?...tuan aku kedekut,so takdak ole2.Dia nak beli strawberry pun mintak 4 bungkus RM5.malu giler akuuuu..huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. bestnya teddy g cameron..adah pun lum smpi sana..hebat lar teddy dah sampai sana...jelesss...uhukkk...

    kesian ko kena duri cactus tue...tuan ko letak ubat x??

    ReplyDelete
  5. aDAH....BEST sgt best...hehehehe...aku memang hebat,kau baru tau ke?Kesian..heheheh..

    tuan aku nak letak obat???Nak mandikan aku pun malas...kecik ati aku adah...huuuu

    ReplyDelete