Tuesday, December 21, 2010

bruno mars

video

bruno mars ~ jadilah diri anda


As~Salam all...

 Hari ni beruang sudah mula nak merapu dan merapek...Gua gastrik sebab tuan gua tak bagi makan.Sedih woooo~~ kejam kejam! Saja nak bagi taring aku keluar kan?Jaga kau minah...aku gigit ko malam nie..Huuuuu.

pengajaran dari video nie kan....awek awek nak mengorat jangan lupa guna walkman ngan kaset yang lama lama korang ada.Sure ada mamat datang menggoda korang. PERRFEECTTT!!!


p/s : kadang kadang aku sendiri tak tahu aku ni betina ke jantan...kata beruang kannn..Muahahahaha!

4 comments:

  1. kang tuan ko bangun tido penuh kesan gegetan laa

    ReplyDelete
  2. apa cite gigit2 kat khalayak ramai ni..haha

    ReplyDelete
  3. sian teddy lapo, meh dtg sini, sini byk mkn2 haha

    ReplyDelete
  4. Dia daYa : akulah vampire.hehehe

    E.d.Y : aku nak kalahkan ranting YOUTUBE yang kissing depan KLCC tuh..Wokeh tak?Heee

    Jank : Apo kono e Jank?he hehe..aku memang selalu lapar...

    ReplyDelete