Sunday, November 28, 2010

thru my window..

Salam semua...

Malam ini aku bosan, tuan aku tiada kat rumah balek kampung. Minah ni jarang nak bawak aku ikut dia...maklumkan..hand bag dia pun dah penuh dengan make-up dia...adeh...aku pun takder ruang untuk diselit.Jadi aku bosan, aku on laptop dia ngan berukband dia nie...line macam cipan,cipan pun tak slow macam ini.Tapi...sabar kan separuh dari iman...jadi aku sabar jer la..walaupun nak upload gambar ambil masa dekat 10 minit...caittt! Sabar..sabar....Jadi malam ini, malam yang penuh syahdu sebab baru je lepas hujan tadi..tu pun kalau anda berada di kawasan Kuala Lumpur atau Lembah Kelang la..Memang lebat.Tidur memang best ni...Sebelum tidur, aku ada poem yang agak jiwang.Tiba-tiba aku rasa nak taip je...Sebabnya aku dok terigt je ELVIS aku tuh...Khas untuk mu ELVIS...huuuu






Malam ini malam  indah,
Malam ini malam ku bersyair,
Syair  lahir dalam hati ku ini,
Tiada deru tiada lagu,
Tiada tema, tiada kasih,

Malam ini malam rindu,
Malam ini malam kenangan,
Tiada kasih, tiada seruan,
Tiada damba, tiada takdir,

Malam ini malam sedih,
Malam ini malam keluluhan,
Luluh hati, hanya Tuhan yang tahu...


Psst...tengok luar tingkap terbayang Elvis...huuuu(JIWANG JIWANG)..

No comments:

Post a Comment