Monday, November 1, 2010

aku,dia, dan ...

Hari ini aku merasa sangat sangat dan sangat bosan duduk di rumah alone..HOME ALONE!he he he he.Tiba-tiba terasa nak pergi jalan jalan ke Hongkong pula. Itu pun kalau ada budget. Tapi memang tak ada budget pun. So...aku jalan-jalan je lah di rumah tuan aku nie...Minah nie memang pemalas tol...bersepahsepah barang dia...(dalam hati bestnya kalau betul dapat jalan-jalan ke Hongkong).Mana tau terjumpa Jacky Chan kah..he he he.Sedang jalan-jalan menikmati pemandangan yang semak ini...tiba-tiba aku macam pernah kenal mamat ni..Encem dan memang macam kenal.Rupa-rupanya Jackie Chan! Wah...terkejut banget aku.So cepat-cepat la aku nak bergambar dengan dia...akhirnya dapat juga.Muahahaha!! Dan ini lah hasilnya..

Jeng!

Jeng!

Jeng!



aku dan jackie chan he he he he


Gembiranya aku dapat juga bergambar dengan pengarah serta pelakon yang terkemuka itu...bangganyeeee.... he he he he.Tapi malangnya semua ini hanya khayalan kerana....

.
.
.
.
.
.

SURPRISEEE!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.

muahahahah!!!!!!


he he he he...aku hanya bersama dengan kotak yang ada gambar Jackie Chan. Aku terjumpa kotak shampu BAWANG..HAHAHAH.Kantoi...minah nie pakai syampu BAWANG. Mungkin sebab rambut dia gugur teruk giler ..penuh bilik dia dengan rambut gugur dia..kesian aku tengok dia.Harap-harap lepas guna syampu BAWANG nie...harapan semua ok la kot.Kepada Encik Gorilla cubalah try test mana tahu rambut yang kusut itu akan jadi halus.Harganya hanya RM49.90 = syampu dan conditioner sekali.Bau dia...mmmm......best sangat sangat...UWEKKK!!

SEKIAN UNTUK POST HARI INI.tHANK YOUUU~
he he he he


4 comments:

  1. entry yang menarik, hihihi

    comel teddy bear awak

    ReplyDelete
  2. .:Daya:. busuk shampoo nie..he he he he.

    Tq...saya memang comel.Daya xder blog ke??he he he

    ReplyDelete
  3. kalau busuk tapi bagi KESAN yang memberangsangkan ( terlupa pulak perkataan yang sesuai ) kira okay laa kan, daripada harapkan wangi jew lebih. tapi bila guna tak der kesan.

    ReplyDelete
  4. Daya...ha ha ha ha.Betul tuh.Tunggu sebulan nanti aku minta testimonial dari tuan aku tuh yah

    ReplyDelete