Sunday, October 3, 2010

~salam berkenalan~

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

    Hai rakan-rakan sekalian. Salam berkenalan dari aku. Aku adalah seekor teddybear yang tiada punya harta dan rupa. Aku hanya cuma mempunyai kasih sayang yang tidak terbelah daripada tuan aku yang comel itu. Syukur sangat kerana akhirnya aku berjaya membuka `blog` yang sudah lama aku idam-idamkan. Takut kalau-kalau terkantoi dengan tuan aku.. he he he he...

   Okaylah rakan-rakan. Untuk `posting` aku yang pertama ini, adalah lebih baik aku perkenalkan diri aku yang comel ini kepada anda semua. He he he he. Harapan aku agar aku dapat ramai kenalan dari `blog` aku ini. Semoga Allah membantu anda sekalian dalam melakukan pelbagai aktiviti sepanjang nyawa itu masih ada. (chewahhhh ayat tak hingat). he he he he..

Disini aku sertakan sekali biodata atau C.V aku .he he he



OBJECTIVE : Mencari kenalan dari seluruh dunia melalui `blogging` serta berkongsi cerita tentang kehidupan aku sebagai teddybear bersama tuannya yang kadang-kadang bengong sedikit. Serta tidak lupa untuk mendapatkan sebarang pendapat serta pandangan dari hati ke hati serta tulus ikhlas dari anda semua.

NAMA : Teddypink a/k cik a.m.y

NAMA SAMARAN : TP

UMUR :  8 tahun

BERAT : 50gram

TINGGI : 7cm

WARNA MATA : Hitam

TEMPAT KELAHIRAN : Kedai farmasi Watson

ALAMAT : s.d.a

ADIK BERADIK : Anak tunggal

KELULUSAN : Tidak bersekolah sedari lahir lagi

HOBI : Mengendap tuan aku .. he he he
            Sekarang (blogging)

CITA-CITA : Menjadi teddy bear yang berjaya dunia dan akhirat.

EMAIL : littleteddypink@gmail.com

5 comments:

  1. hahahaha. teddybear pun blh ade blog ae? lucu. but i like teddy too. :P

    ReplyDelete
  2. he he he he...nice. My frens smua keturunan bear juga.Nanti TP perkenalkan semua ek. he he he he

    ReplyDelete
  3. hehe....blog yg comel...welcome to blogger world...:))

    ReplyDelete