Sunday, May 22, 2011

introduce you my friend

ahah!!! yeah yeah.




Salam kawan-kawan...

Hari ini aku nak perkenalkan kawan aku sorang ni. Nama dia RIO .heheheh. Aku pun pelik kenapa dia suka sangat buat aksi begini. Ahh..Dia memang macam ni. Dulu masa sekolah dia nak masuk Capoeira, tapi masih kekurangan tenaga pengajar masa tuh. Jadi bila impian dia tak kesampaian, begini la dia jadinya bila time-time kebosanan dia tiba. Heheheh. Okla itu aje luahan bangang aku hari ini. Bye...heheheh


p/s : Aku merasakan sangat sengal sebab tak boleh buat post entry yang menarik-menarik macam bloggers lain.Huuu..sekurangnya yang berilmiah ke kan kan kan.Huhuhuhu.

7 comments:

  1. eehh , menarik la ni. teringat cerita kartun rio.. hahaa..;)

    ReplyDelete
  2. Ainn Hazwany... ihhiiii..hahaha...mekacih


    cik rabbit...I MISS U..hahahah.Ko nak, bli sendiri ahh.heheh

    ReplyDelete
  3. berilmiah gak la tu...haha...

    tuan ko cmner? sihat?

    ReplyDelete
  4. hi teddy pekaba hehe.. oo skrg dah ada rio ye

    ReplyDelete
  5. Adah...yeke..hahah.Dia sihat...tengah sibuk nak buat bangunan,hari2 balek umah pening kepala.huuu


    Jank...Oooo jank..lame menyepi ye.hehehe.Sihat aje aku ni..rio tuh kawan baru aku,bari kenal bln 2.hheheheh.Kami kawan je,tiada status pape pun.heheh

    ReplyDelete
  6. kenape emo emo ni? cer cite cer cite.

    ReplyDelete