Tuesday, January 11, 2011

Tag dari Abang Jonni

Assalammualaikumm.....

Bulan lepas aku kena tag dari Abang Jonni yang persis Edika Yusof tuh. Sorryla lambat sikit nak jawab, sebab terlalu banyak perkara yang Beruang kene fikir akhir akhir nie. Jadi sempena tahun baru ni, aku siarkan jawapan untuk soalan-soalan yang di tag ini. Enjoy...!!


1: Apakah yang paling penting dalam hidup korang?
    Perkara yang paling penting dalam hidup aku adalah menjaga tuan aku yang senget itu, Cik A.M.Y.




2: Benda terakhir yang korang beli guna duit sendiri?
    Benda terakhir yang aku beli guna duit sendiri adalah  kek cawan.




3: Adakah korang bercinta sekarang?
   Ya, saya sedang bercinta sekarang.Mungkin dengan Elvis.


4; Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
    Aku akan mencintai kekasih aku sampai Syurga.

5: Di mana korang akan berjumpa kekasih korang?
    Aku akan berjumpa dengan kekasih aku di Jalan Kebun.

6: Novel/Majalah/ Buku yang terakhir korang beli?
    Semua tak beli, aku baca blog je..iaitu blog Bujang susah

   
7: Apakah nama penuh korang?
   Nama penuh aku adalah Little Teddy Pink a/k Cik A.M.Y.


8: Antara mak dan ayah korang mana lagi mesra?
    Antara mak dan ayah aku, tiada siapa yang aku lebih mesra sebab aku anak yatim piatu.


9: Namakan orang yang betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
    Nama orang yang betul aku nak jumpa adalah Hanis Zalikha. Ngeeeee

10: Namakan tempat yang betul betul korang nak pergi?
      Tempat yang betul betul aku nak pergi adalah New Zealand.


11: Pilih 1 peluk atau cium?
      Antar 1 peluk atau cium aku tak pilih mana-mana.Aku pilih gigit. Ngeeee


12: Lima lagu bermakna  dalam hidup korang?
      Lima lagi bermakna dalam hidup aku adalah :
            a. NegaraKu
            b. Keluarga Bahagia (Kumpulan saujana)
            c. the unfogiven (abang aku a.k.a Metallica)
            d. Oooohhhoiiiii.......senyumlah ahai cek mek molek. (kalau dengar pasti tersengih sorang sorang)
            e. Biarlah rahsia (akak aku a.k.a Siti Nurhaliza)

13: 3 perkara tentang orang yang tag korang.
      3 perkara tentang orang yang tag aku adalah :
                     a : rambut dia panjang.Cool....
                     b : kalau tenung dia teringat pelukis Ujang
                     c : seorang yang SOPAN SANTUN.


14: 5 benda yang korang sangat sayang dalam hidup korang?
                   a. Gigi aku (untuk mengunyah)
                   b. tangan aku (mudah nak buat kerja)
                   c. kaki aku ( untuk aku jenjalan sambil geledah barang2 tuan aku)
                   d. Mata aku (untuk aku tatap gambar Elvis aku hari hari)
                   e. Of cousee laaaaa.....Ferrari aku. (ada kerr??)hahahha

15: Bila tarikh lahir korang dan bila korang sambut tahun lepas?
      Aku takder surat beranak...so aku tak pernah sambut pun hari lahir ku.

16: 5 blogger yang korang nak tag?
      Aku rasa akan mengecilkan hati kawan kawan yang tak ditag je nanti. So keputusannya,
      aku tak tag siapa siapa pun..tak nak ada yang kecil hati dan kecut hati. Mahaap ye kengkawan.

5 comments:

  1. Salam...


    teddy punya gigi tajam tu..

    semoga cik amy bebaik selalu

    ReplyDelete
  2. Dia daYa Salam...
    Haah..gigi aku tajam...kau?
    Ye..semoga dia baik selalu.ahahahah

    ReplyDelete
  3. Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
    Heyy btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! Sempat lagi kan? :)

    Psst! : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

    ReplyDelete
  4. oooo ni la teddy ye, kne tmbh lg 25 la teddy, cm x abis jek

    ReplyDelete
  5. Mr. Swift... aku tau ko berangan nak rampas taylor swift dari aku kan...jangan harap.Hahahah..Okla..happy new year! lum lambat lagi..hehehe

    Jank... 25??Apa nak jawab lagi jank..Mesti pening aku nak menipu lagi nie.Hahahah

    ReplyDelete